Als Service Adviseur ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten in de showroom, werkplaats en aan de telefoon. Je speelt een cruciale rol als schakel tussen klanten, de werkplaats, de verkoopafdeling en leasemaatschappijen. Jouw vriendelijke en behulpzame houding zorgt ervoor dat klanten zich direct welkom voelen.
Wat ga je doen?
- Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten, zowel aan de balie, telefonisch als via mail.
- Je bereidt werkorders voor en zorgt voor de juiste voorbereiding en onderdelen.
- Je handelt garantiekwesties en claims af en biedt ondersteuning bij het innemen en teruggeven van klantauto’s.
- Je bent verantwoordelijk voor het inplannen, uitgeven, controleren en beheren van vervangend vervoer.
- Je biedt dagelijkse administratieve ondersteuning aan onze monteurs, zoals onder meer het factureren van werkplaatsafspraken.
- Je onderhoudt dagelijks contact met de werkplaats, het magazijn, de verkoopadviseurs en onze klanten.
- Je blijft up-to-date door middel van ons aanbod aan Volvo trainingen en cursussen.